Radionicu savjetovanja roditelja djece sa specifičnim teškoćama u učenju (čitanje, pisanje…) održala je 24.11. 2022. logopedinja Marina Brajević Kus pa su na taj način i unutar OŠ Rude obilježene dvadeset dvije godine inkluzivne potpore u Samoboru.
Odazvalo se desetak roditelja učenika nižih i viših razreda. Roditeljima su ukratko iznijete teoretske postavke svladavanja čitanja i pisanja prije formalnog učenja i školovanja te procesi tijekom formalnog učenja čitanja i pisanja, njihova međusobna povezanost i nadogradnja odnosno dodatni okidači za razvoj specifičnih teškoća u učenju.
Odigrano je nekoliko igara kojima se potiče razvoj sposobnosti koncentracije, radnog pamćenja, zaključivanja i socijalnih vještina, a što su sve aktivnosti koje se trenutačno provode s djecom - našim malim čitačima (učenici 1. i 2. razreda).
Roditelji su iskazali zanimanje za temu, postavljali su konkretna pitanja i davali vlastite primjere učenja sa svojom djecom, ali su iskazali i zabrinutost za uspješnost u školovanju svoga djeteta.
Osim svijesti kako je uspješnost u čitanju jedan od prediktora kasnije akademske uspješnosti, roditelji su suglasni da im je potrebno ponuditi, predložiti "alate" kojima bi se koristili i na taj način svojoj djeci pružili što kvalitetniju potporu u svladavanju čitanja, pisanja i učenja u cjelini.
Pročitajte i: